星期二, 十月 24, 2006

我正在学唱的歌曲 You Belong To Me





You Belong To Me
--Jason Wade

See the pyramids along the nile
看着尼罗河畔的金字塔
Watch the sunrise on a tropic isle
看着回归线岛上的日出
Just remember, darling, all the while
亲爱的 任何时候 要记得
You belong to me
你属于我

See the marketplace in old algiers
看着阿尔及尔的集市
Send me photographs and souvenirs
给我的图片和纪念品
Just remember when a dream appears
当梦浮现 要记得
You belong to me
你属于我

I'll be so alone without you
没有你我那么孤单
Maybe you'll be lonesome too
也许你也会孤单

Fly the ocean in a silver plane
银色飞机飞过海洋
See the jungle when it's wet with rain
看着雨中湿润的丛林
Just remember 'til you're home again
当你再次回到家的时候 要记得
You belong to me
你属于我

I'll be so alone without you
没有你我那么孤单
Maybe you'll be lonesome too
也许你也会寂寞
Fly the ocean in a silver plane
银色飞机飞过海洋
See the jungle when it's wet with rain
看着雨中湿润的丛林
Just remember 'til you're home again
当你再次回到家的时候 要记得
You belong to me
你属于我 Posted by Picasa

2 条评论:

安之 说...

乖乖,厉害,又是学编程,又是学英语,你学的英文歌我都好喜欢呀,太好听了,哪天给我们演唱一下哦,加油加油,

禾草唐楷 说...

以后要猛猛每天手写日志,呵呵。
这样就又实现了文笔联系,
又满足了博客内容补充,一举两得。

猛猛还有很多语音文件,
不过都在他MP3上,慢慢上传。